Pitkästä aikaa meillä on Marikan kanssa perinteinen ystävänpäivä tänään.  Ei ollakaan nähty sitten alkukesän, molemmilla ollut menoa säännöllisten tapaamisten kohdalla ja vaikea on ollut löytää vaihtoehtoisiakaan aikoja.  No, mutta nyt alkaa taas arki ja tapaamiset viiden (vai kuuden) viikon välein on must!  Tänään ohjelmassa on mahdollisimman vähän häiriötekijöitä eli ei shoppailua eikä ruokailua vaan kiihkeä päivitystuokio ehkä kahvin äärellä.  Puhutaan varmaan päällekkäin, kun on niin paljon tapahtunut ja kerrottavaa :-)

Eilen olin Tampereella oikeassa tulikokeessa.  Jouduin vetämään yhden koulutuksen, jossa alunperin minun piti olla perehtymässä.  Varsinainen kouluttaja sairastui ja minua pyydettiin hätiin.  Hyvin se meni.  Paras paikka oppia, kun joutuu laittamaan itsensä likoon.  Minulla oli toinenkin palaveri jossa olin etukäteen ajatellut että tästä samaisesta henkilöstä olisi apua.  No, yksin sen sitten vedin ja tuntuu että sekin meni ihan nappiin.  Tai niin hyvin kuin nyt näissä olosuhteissa voi.  Mutta tuntuu että tein oikeasti palkkani eteen töitä :-)