Bloggaamisessa tulee nyt viikon tauko, lähdemme hyvin ansaitulle ja kauan kaivatulle lomalle kaksistaan.  Tytöt jää talon ja koiran vahdiksi kotiin.  Toivottavasti pitävät myös tiet puhtaina lumesta.  No, Heini varmasti jos aikoo käyttää autoa. 

Olen ollut pari päivää etätöissä.  Alkuviikolla huomasin että toimistolla ei ole kertakaikkisesti ketään paikalla, kaiken sai hoitaa puhelimella tai sähköisesti.  En ole sitten viitsinyt vaivautua tuonne enää.  Hyvä puoli tässä on että aina kun on tullut mieleen jotain pakattavaa, niin olen saman tien käynyt hakemassa hollille.  Alkaa nyt siis olla aika hyvin varusteet kasassa.  No, on tässä kyllä saanut töitäkin tehdä, mutta eipähän ole tarvinnut jymähtää ihan istualleen moneksi tunniksi.  Työt on ihan hyvällä mallilla, sen tein minkä pystyin ja kaikki on dokumentoituna jälkeen jääviä varten.  Sain putsattua inboxinkin niin että sinne jäi vain kourallinen keskeneräisiä asioita muistiin.

Töistä vielä sen verran että meillä tehdään isomman laatuista organisaatiomuutosta, jota olen siis ollut mäppäämässä nyt viimeiset viikot.  Tässä samassa se organisaatio, jossa olen tämän vuoden istunut, lakkaa olemasta.  Minulla ei siis periaatteessa ole paikkaa ensi vuonna.  Todella mielenkiintoista palata töihin lomalta :)

Toivotan kaikille oikein ihanaa vuotta 2011!