Mitähän olen viimeksi kirjoittanut omasta kunnostani?  Pahin uupumus on ohi, olen nukkunut hyvin jo pitemmän aikaa ja työasiat ei enää paina mielessä.  Työpaine hellitti, kun saimme sovittua esimiehen kanssa tehtävien jaosta ja nyt viimeisimpänä sain jatkajan perehdytettäväksi eli työ siirtyy nyt uudelle vastuulliselle ja minä jään näistä kuvioista pois pikku hiljaa. 

Uusia tehtäviä olen etsiskellyt, laittanut hakemuksia ja käynyt haastatteluissa.  Kaikenlaista mielenkiintoista ja haasteellista on tarjolla, mutta olen oikeasti niin kuin vedenjakajalla.  Minulla on 20v työura takana ja vielä olisi n. 25v jäljellä ennen mahdollista eläkettä.  Mitä haluaisin tehdä?  Jos haluaisin vaihtaa uraa ihan toisenlaisiin hommiin, ehkä nyt olisi sen aika.  Toisaalta tätäkin polkua kulkiessa vastaan tulisi varmasti kaikenlaista kivaa ja jännää.  Tärkeintä olisi että työssä tuntisin iloa!  Viimeiset rankat kuukaudet tässä hommassa vei kyllä ilon ja hauskuuden kaikesta.

Pari hakemusta on vetämässä, odottelen noista yhteydenottoja.  Ja katselen samalla muita avoimia paikkoja.  Lisäksi muutama viehe on verkoston kautta veteen heitettynä.  Mutta siis myös sinulle, jos tiedät paikan jossa tarvittaisiin hyvä tyyppi, niin laitapa tietoa tulemaan!