Lääkärin lähetteellä kävin eilen vielä tapaamassa työpsykologia.  Ajan saaminen oli vaikeaa, varasin tämän ajan jo muutama viikko sitten.  Tilanteeni on kuitenkin jo niin hyvä, että sinänsä käynti oli turha.  Teetti kuitenkin minulla tämmöisen BDI testin arvioidakseen tilannettani.  Testi osoitti samaa jonka olin jo ehtinyt selittääkin eli olo on huomattavan valoisa ja positiivinen.  Aikaisemmin lääkäri teetti erilaisen testin, jonka tulos oli aika paljon huonompi.  Sen verran noita aktiivisuuspisteitä tuli että lääkäri oikein asiaa ihmetteli.  Mutta eikös ole minulle luonteenomaista olla positiivinen, optimisti ja proaktiivinen.

Oloni paranemisesta kuuluu suuri kiitos kaikille teille ystäville, joiden kanssa olen tilannetttani käynyt läpi ja saanut tukea ja kannustusta.  Reiki on myös helpottanut löytämään niitä asioita, jotka minun kannattaa selvittää omassa päässäni.  Luulisin että "intoilusta" olen saanut erittäin hyvän pohjan kaikenlaisten kriisien läpikäymiseen, osaan kysyä oikeita kysymyksiä itseltäni ja miettiä käyttäytymismallejani ja mistä ne nyt sitten juontavatkin juurensa.  Vain siten saa tehtyä oikeita muutoksia, jotka tulevat myös käytäntöön.  En ole ollut myöskään ennakkoluuloinen vaan kokeillut hullujakin asioita mm. kiveen puhaltamista (kiitos Hannalle).  Kaikki on varmaan vienyt osaltaan toipumistani eteenpäin.  Kiitos ja halaus kaikille ystäville!