Olen jättänyt kirjoittamatta useasta eri tapahtumasta tässä viime viikkojen aikana, joten kokoan tähän nyt jotain.  Olen ollut ulkona syömässä kavereitten kanssa syyskuussa useaan otteeseen.  Yksi hyvä paikka oli nepalilainen ravintola  Satkar Tennarin vieressä.  Sijaintinsa puolesta tosi helppo mennä ja aina tuntuu olevan tilaa + ruoka on ollut todella maistuvaa.  Lähinnä olen käynyt kaksin ja kolmin, joten isommalle porukalle kannattaa ehkä varata pöytä.

Toinen itämaisvaikutteinen hyväksi havaittu paikka on Sellon Lime Leaf.  Lounasaikaan tuolla on buffetti jossa on erinomaisesti maustettuja vaihtoehtoja ja kaikissa on oma makunsa, ei siis ole käytetty sitä samaa natriumglutamaattijohdannaista kaikissa.  Eat.fi arvostelut tuntuu olevan minun kanssa samoilla linjoilla :)  Täällä olen siis käynyt useampaan otteeseen vanhojen kolleegojen kanssa vaihtamassa kuulumisia.

Sitten on ollut useammat Ilokorukutsut ja edelleenkin korut ovat jotenkin aivan ihania.  Yritän nyt hillitä haluani ostaa ihan hirveästi.  Tosin nyt himottaisi saada Juliakorut pikkujouluja varten.  Säihke oli tuossa aivan omaa luokkaansa :D

Sitten olin yhtenä perjantaina bilettämässä Kallessa!  Siis en ole käynyt missään varmaan sitten viime pikkujoulujen joten olihan aikakin.  Juhlittiin Katin Ree-iiksi valmistumista ja näin vanhoja työkavereita joita ei ole paljon ehtinyt moikkailla.  Tanssittiin ja kuunneltiin livebändiä joka soitti mm. Robbie Williamsia (hyvä!).  Oikein rupesin odottamaan pikkujouluja, kun pääsi taas vähän tanssimisen makuun (jalkapohjat rakoilla).