Olen tässä pari viikkoa tehnyt uusia hommia.  Päivät menee satasella, ei ole aikaa paljon tsättäillä, kahvitella eikä blogittaa.  Naamakirja on jäänyt melkein kokonaan.  Aivot pelittää asioita kokoajan, viimeisenä illalla ennen nukahtamista ja ekana herätessä.  Ehkä olen mennyt jopa ylikierroksilla.  Mutta miten innostavaa, mielenkiintoista ja haastavaa!  Ihan eri fiiliksellä olen hommia tehnyt kuin syksyllä.  Kyllä oli aikakin vaihtaa ihan eri juttuihin!

Työni on myyntiä, ihmisten meinaan.  Asiakkaat oli jo olemassa, tosin uusia hankitaan jatkuvasti.  Torstaina olin jo epätoivoinen, kun en ollut saanut yhtään uutta diiliä, melkein parin viikon työn teolla.  Taisin vähän itkeä tirauttaakin, uskon puutetta.  No, se taisi auttaa.  Iltapäivän aikana sain sovittua kolme tyyppiä ympäri Eurooppaa pitkille keikoille!  Hihkuin ja hypin!  Epätoivo unohtui, työ palkitsi tekijää :-)  Onhan tuossa vielä 7 keskeneräistä keissiä listalla, mutta nyt uskon että pystyn tähän!

Haasteita riittää mutta uskon että olen oikea ihminen niitä kohtaamaan.  Opittavaa tulee joka päivä, ehkä tulee tehtyä virheitä.  Mutta minä pystyn mihin vaan!