Ottipa koville hölkätä 4km!  Toivottavasti ei ole joku flunssan poikanen iskemässä.  Ei kyllä pitäisi, sen verran olen syönyt kasviksia ja vitamiinejä.  Mun aamunen pilleriannos on kyllä jo melkoinen: glukosamiinia, omegaa, priorinia ja D-vitamiinia.  Jos ei näillä pysy kunnossa terveellisen ja monipuolisen ruokailun lisänä niin sitten saa tauti tulla.  

Aamiaiseksi syömme Jounin keittämää kaurapuuroa, lasi appelsiinimehua ja noi pillerit.  Töissä mun lounaslautanen muodostuu salaatista, joka peittaa jokseenkin 2/3 alasta ja siihen lisäkkeeksi joko kalaa tai jotain kasvisruokaa.  Perunat, pastat ja riisit olen jo suosiolla jättänyt pois ruokavaliosta.  Juomaksi maitoa ja jälkkäri tietty pitää saada.  Leipäpöytä meinaa olla vaikea ohittaa, työpaikan lounasravintola kun leipoo itse leivät.  Kotona sitten syödään aika peruskotiruokaa jonka tytöt tekee.  Sitten en yleensä syökään enää mitään.  Paitsi ehkä lasi valkkaria telkkaria katsoessa.

Hyvin tällä on jaksanut.  Yleensä minua ei väsytä päivällä, tosin juon pari kuppia kahvia työpäivän aikana.  Eilen istuin 4h putkeen palaverissa ilman taukoa!  Aika rankkaa oli, rupesin nukkumaan jo puoli yhdeksältä.  Voi olla että kellon kääntäminen vaikuttaa vielä...  Tänään päätin että olisi syytä valvoa hiukan pitempään.  Lenkki auttaa nyt ainakin pari tuntia.  Ja tänään tulee viimenen osa englantilaisesta minisarjasta Pikku Dorrit, joten hereillä on pysyttävä :)