Eilen tuli se kauan odotettu tieto mitä tämä kaikki organsoitumishässäkkä on saanut aikaiseksi.  Minulla tipahti hanskat.  Nyt olen saanut jotain kerättyä kasaan, mutta aika hienosti (sarkasmia) homma hoidettiin päin mäntyä.  Ihan perusopit, kuten ihmisten sitouttaminen osallistamalla.  No, sitoutumisen aste voidaan kyllä mitata varmasti joka tasolla.

Mielenkiintoista tästä tekee henkilökohtaisella tasolla juuri maanantaina lukupiirissä käyty arkkityyppipohdinta haasteiden osalta.  Minulla uhrin arkkityyppi osuu ammatti ja terveys huoneeseen.  Haasteena tuossa huoneessa on omanarvontunnon vaaliminen.  Uhri taas voidaan kuvata toisella tavalla omanarvontunnon suojelijaksi.  Haasteet ammatti/työ-puolen osalta tulevat syrjään jäämisessä/jätetyksi tulemisessa ja itsetunnon kolhunkestävyydessä.  Nyt noita iskuja tulee, miten uhrin arkkityyppi minua tässä auttaa?  Eilen masennuin, mutta tänään on se toinen puoli nostamassa päätään.  Katsotaan miten etenee...

Selvitykseksi vielä että minun hommat ei häviä, tehtävät jatkuu ja minä niitä tulen hoitamaan.  Mutta kun asia hoidettiin tällä tavalla kuin se nyt meni, en tiedä haluanko kovin pitkään jatkaa.  Uusia haasteita voisi nyt tipahdella saataville (toive heitetty ilmaan :-)